Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Träningsvärk? I don't think so!

Av Elin Svensson - 18 januari 2010 22:52

Okej. Det är nog inte träningsvärk jag har.. Det brukar inte kännas på detta sättet. Har så sjukt ont att det går inte att beskriva med fina ord vid lårfästet och ner i lårbenet. Sen precis ovanför ankeln (självklart samma ben, varför inte liksom?!) har jag nog fått ett invärtes blåmärke som man bara märker när man går med kängorna. Höger axel är också intressant men jag har ju burit en del både igår och idag så det kan nog bero på det. Musklerna som ömmar ner till armvecken är nog bara resultatet av fler och tyngre biceps-övningar i torsdags + mitt bagage på Oslo Sentralstatjon. Får preparera lederna med en massa antiinfl. krämer ikväll :)



Idag har jag följt Pierre hela dagen. 09-13 var vi i receptionen och har sprungit en massa. Jag har svarat i telefon också, woho :) 13-16 var det någon kurs presenterad av Thon Hotels som hotellet går under. Det var inte alls nära att jag somnade. Nejdå. Nej. *zzz* Efter det tog jag bort alla kaffekoppar och glas (Gud va folk på konferenser dricker kaffe och vatten!), satte in i diskmaskinen, och förberedde inför imorgon. Då ska jag vara själv i konferensen 9-15 ungefär. Ska bli intressant och se! Sen 15-23 är det receptionsträning. Så här kommer jag nog jobba tis-fred.



Nu ska jag borsta tänderna, läsa och sen sova.


Gonatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Svensson - 16 mars 2010 10:08

I torsdags, efter att jag skrivit om hur klantig jag var, så hände det igen! På väg till jobbet missar jag en isfläck och sätter mig på rumpan/låret. Det gjorde riiiiktigt ont!     I søndags ramlade Daniel øver mig, på fyllan självklart, så s...

Av Elin Svensson - 11 mars 2010 06:52

Lördag: Jag hade lämnat några gäster och våra praktikanter på tågstationen, kör hem, allt går bra. Jag går av bilen, kopplar in sladden till kupévärmaren och ska gå tillbaka till hotellet. Jag vet att det är halt där men missar ändå. BANG säger det o...

Av Elin Svensson - 3 mars 2010 01:32

Gäst: Har ni sol där uppe? Jag: Tja, inte nu men tidigare idag ja Gäst: Har ni sol på hotellsidan också? Jag: Eeeeh, hotelsidan? Menar du vilken sida av hotellet du ska bo på? Gäst: Alltså på Vestlia-sidan eller Geilo-sidan Jag: Tja.. Geilo...

Av Elin Svensson - 3 mars 2010 01:27

Detta är precis innan sportlovsveckorna började på riktigt   Gäst: Vilken tid måste vi checka ut imorgon? Ingerid (duty manager) + jag: Klockan 11. Gäst: Så tidigt?! Vi två: Ja, tyvärr. Vi har full ankomst imorgon. Gäst: Ja men gästerna s...

Av Elin Svensson - 3 mars 2010 01:22

Gäst: Ska inte minibaren på rummet fungera? Jag: Jo självklart. Gör den inte det? Gäst: Nej den har inte gjort det sen vi kom. Jag: Jag ska ringa efter någon som kollar på det.   Efter några timmar kommer gästen tillbaka Gäst: Min minibar...

Ovido - Quiz & Flashcards