Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Elin Svensson - 16 mars 2010 10:08

I torsdags, efter att jag skrivit om hur klantig jag var, så hände det igen!

På väg till jobbet missar jag en isfläck och sätter mig på rumpan/låret. Det gjorde riiiiktigt ont!



I søndags ramlade Daniel øver mig, på fyllan självklart, så svanken fick ta lite stryk men det gick ändå helt okej.



Igår blev jag dock attackerad. Av konferensbord. Inte bara ett utan TIO stycken! Jag blir galen på detta! Nu har jag ytterligare ett blåmärke till samlingen på benen. Har väl totalt ca 15-20 stycken nu, helt blåprickig! Och vilken bula jag fick på smalbenet, før självklart träffade borden just där!




Jaha. Jag trodde att jag før en gångs skull kunde få sluta i någerlunda bra tid idag så jag hade hunnit handla någon frukost infør imorgon, men neeeeejdå! Tänker f*n ta hotellbilen och køra till Spar så jag kan få lite mjølk till frukost-oboyen. Så nu lär jag vara kvar till ca 23 eller något i den stilen eftersom konferensen børjar 19.00 Och så ska jag børja igen 08.30 imorgon. Skit, jag måste ju duscha och tvätta håret och sånt ikväll. Hur har de tänkt sig detta? Nej, jag kommer gå vid 20 - så är det bara!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards